Cause I know you can't love me.

Klockan elva drog jag in till globen och köpte ögonbrynsfärg och hitta
en as snygg magtröja som jag tyckte skulle passa perfekt till Karibien.

En sån fast i svart :D
Sen när jag kom hem så hade jag bara en halvtimme på mig att
fixa mig i ordning inför Blancas fest så det blev en fet stress.
Måste bara säga att ögonfranslimmet som fanns med i paketet
sög hårt om ni någon gång ska köpa lösögonfransar och ni får
med en liten tub med lim i (från H&M) använd det inte, använd
det man kan köpa till istället från haha vet inte från vilket
märke depend tror jag men finns att köpa på kicks vet jag i alla fall.
Designen får vänta lite har vart både upptagen igår och idag.
Min lilla kusin fyllde år så vi fira han och sen kolla vi på min systers musikal.
Och idag har jag varit på fest, tror jag ska leta upp någon film att kolla på nu!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0