ENSAM HEMMA 3:an & 4:an

Helluusan, haha känner mig riktigt taskig har lurat mina
småsyskon till att kolla på ensam hemma 3:an & 4:an
(1:an och 2:an såg vi igår och förrgår) och vi blev precis klara.
(fast det var dom som ville det? Haha jaja).
Hur som helst älskar dom filmerna, de får mig
alltid på bra humör och jag garvar mig till döds.
Något som stör mig as mycket är att VUXNA inte tror på denna lilla pöjk.
Vad fan är man för slags förälder liksom och ja jag vet att
det är väldigt många som känner igen sig i detta fall.
Något jag verkligen inte tänker bli när jag blir vuxen är en
surkärring och jag litar väl fan på mina barn, ja om jag nu får några höhö.


Kommentarer
Postat av: elin

Vilken fin blogg :)

vill du följas via bloglovin?

kram!

2011-01-08 @ 15:19:29
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/
Postat av: isabelle

Guu va fin bild Jojo!! Riktigt vacker är du! :) <33333

2011-01-10 @ 15:36:04
URL: http://alverbladets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0