Nannaws.blogg.se genom alla år

Yes i november fyllde min blogg två år. Sjukt hur alla dagar/år bara rinner förbi.
Kan säga er en sak och det är att jag kommer aldrig sluta blogga
eller byta blogg vad som än händer. Det är så otroligt underhållande att
läsa och kolla tillbaka långt bak i arkivet. Bryr mig faktiskt inte ett dugg om min
statestik eller nåt annat skit. Det är väl bara kul liksom om någon
orkar och vill läsa om mitt liv. Tänk er mig om 20 år sitta och läsa om
hur jag t.ex tog mig igenom denna fucking skada. Fyfan vad stolt jag skulle känna mig.

Ska kolla på två filmer nu med min syster, the notbook & step up 3
Berättar mer om dom sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0