REHAB

Har precis gjort klart alla mina övningar men är helt skakis i benet!

På idrotten fram till två-tre månader ungefär så kommer jag få köra min rehabträning.
Sen när dom två tre månaderna har gått får jag börja vara med på det de andra gör lite mer.
T.ex springa HAHAHAH fast då med den dära jädrans ortosen.
Något som kommer vara otroligt viktigt då är att inte komma i närkontakt med någon.
Och något som ingen någonsin kommer förstå eller se är nog hur jävla mycket jag kämpar.
Det är så otroligt positivt att träna hos en sjukgymnast.
Man gör ju det för att man är antagligen skadad det kan finnas så många anledningar.
Men det jag menar är att jag har lärt mig så mycket som jag inte visste innan,
hur man tränar bättre och starkare. Tro mig när allting är klart kommer
jag vara så mycket starkare än vad jag var innan skadan.
Det kommer jag verkligen ta med mig i framtiden.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Siri

Du är så jävla duktig!! Att du pallar med allt och verkligen kämpar! Och nej vi andra kan nog inte riktigt förstå, men jag fattar tillräckligt för att vara jäävligt imponerad.

DU ÄGER JOHANNA!!! Du ska veta det <3333333

2011-01-14 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0