Sms Bitch!

Hahha fan vad jag har kul den här grejen gjorde jag april 2009 
tänkte göra en ny nu och se vad det blir denna gång!
det nya svaret skriver jag med kursiv stil och den gamla är tjock 
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Grattis på födelsedagen<3<3<3
Yeah I know :( That's the problem
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
ska åka hem från träningen dd?:)<3
Är pappa kvar hos dig fortfarande?:O Eller har han åkt?
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Åhh ja fan YES, vad kul:) love you<33
Seriöst jag gör allt för att vi ska bli vänner
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Det e kul att du gillar mig:)
Fett nice dom har snygga bikinisar!:)<3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Lol jag har tittat på dig typ hela dan i skolan
Åh jag vill också ha hund kan man promenera långt eller är han för liten?<3
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Därför du e söt o snygg:)
Hej messa när du går :)
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Oookej
Hej din jävla idiot!
8. Vad vill du höra mest av allt?
Ja vakna kl.12 hehe
Blev du, är du brunare än mig nu?:O<333
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Aja ska ut nu
Haha jag ska försöka drömma vidare xD<3
10. Din romantiska replik? 
Jag skojade jag är max
Skicka bild:)<3
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Så du kommer inte imorgon?
Det står i häftet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0