Varför förstöra sin barndom?

Hola sweeties!
Jag är på mitt landställe, myggorna är verkligen som galna här.
Shit sov typ inget inatt och jag gick upp 9 hahaha ja för mig är
det tidigt och antagligen för er andra också ;) Mamma lurade med
mig till norrtälje och dom skulle bara köpa öl och cider på systembolaget -.-
Men de nice här för jag kan köra runt hur som helst på min moppe och det
är så jävla underbart. Vi har även bokat bastu för imorgon och det är fan de
bästa jag vet så himla mysigt :) Men en sak det är så  hemskt att se sin
lillesyrra börja precis bli som storesyrran. Hon är bara 8 år och hon går runt
och bryr sig om hur hon ser ut och tycker hon är tjock? Herregud när jag va
i den åldern brydde jag mig inte ett skit inte ens när jag va 13. Om jag vart
hon så skulle jag kastat alla hennes vänner, hon kanske har kul med dom
men en sak vet jag att dom får henne att må dåligt.

Jag älskar dig lillsyrran ska göra allt för att du inte ska bli sjuk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0