Ledsen att behöva säga det hära men...

Min dator funkar inte det är virus eller något annat skit. Står att jag har 28 infektioner. Vet inte när det kommer bli fixat men det kommer ta lång tid i alla fall. Och jag är så jävla trött på människor som inte har ett liv. Hur mycket liv är det egentligen och snacka om någon dom inte ens känner och kallar den för grov fjortis, löjligt. Undrar verkligen vad dom fick det ifrån jag är inte det någonstans. Jag klär mig inte som en, beteer mig inte som en. Vad är det då mitt smink eller nej juste det kan det ju inte heller vara för jag använder inte ens foundation, det finns ingen som sminkar mig som jag. Jag använder olika ögonskuggor o matchar dom med varandra. Älskar att sminka mig. Det är en utav av alla jobb jag vill jobba med. Så fjortis undrar jag verkligen vad ni fick ifrån. Så tar verkligen inte åt mig, det var de löjligaste jag någonsin hört.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra, du ska inte ta åt dig! dem vet väl inte äns vad fjortis eftersom de kallar dig det <333

2011-03-16 @ 13:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0