Är så jävla trött på vår fucking lärare

åhåhåh dom sätter oss i barnarbete och när man säger det så flippar hon ur.
Och ger säämsta ursäkten. Fy och Blä, hatar min skola just nu! Fattar inte
deras problem heller bara för att vi är 8H så ska inte vi få all skit. Dom sätter
våra scheman sist bara för att vår klass är sist, så får vi sämst schema.
Vi sitter längst bak i aulan för att vi är ju 8H... Kossorna gör ju inget åt det
heller, så fort man säger något så får de värsta flippen. Tror nog det var min
tur att flippa ur idag, ni skulle ha sett när dom satt oss i barnarbete och städa
skit från andra. Jag pallar inte med alla jävla ursäkter längre, nu säger jag fan ifrån.!

FUCK U.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0