Orientering blablabla

Ja men vad kul, idrottsdag imorgon... I orientering. SÄMST! Fast vi ska även spela fotboll så det är ju
nice förutom att jag är osäker om jag borde vara med, när jag var med på fotboll förra idrottslektionen
ansträngde jag mitt knä, kände att jag verkligen fick släpa mig hem. När i helvete ska mitt knä läkas klart
och knät orka med att springa som jag vill, spela som jag vill, göra exakt vad jag vill och ramla och få
skrapsår hur mycket jag vill utan att behöva oroa mig över mitt knä och att få tillbaka skadan.
Eller få tillbaka o få tillbaka man kan ju inte riktigt säga att den är borta med tanke på att det inte är
över ännu, men snart så. Ända bra med min korsbandsskada är att jag blivit grym på vänstern istället.
Men något som nog aldrig kommer försvinna är oron när jag blir fälld och gör mig illa att den är tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0