KS

Över en månad sen jag var hos sjukgymnasten så fick jag äntligen en tid
med min sjukgymnast idag. Tror nog det va det jobbigaste passet jag
någonsin gjort! Fick sitta och cykla i 35 minuter inte bara de han satt på
den trögaste farten och så skulle jag cykla det snabbaste jag kunde.
Mjölksyran kom fram jävligt snabbt i benet dära. Vet att min blogg är helt
meningslös, inge bilder får ni heller. Använder inte min data just nu för den
är helt jävla död. Nej men den blir så jävla varm satt den stängs av.
(OM DEN INTE SKULLE STÄNGAS AV SÅ ANTAR JAG ATT DEN SKULLE SPRÄNGAS)
Och om ni vill veta så är det så att jag faila på uppkörningen. Då jag nästan blev
påkörd av en bil så önskade jag att jag fan blev det och dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0