Du kommer aldrig bli den samma

Jag kände dig en gång i livet nu är du den äckligaste människan jag vet. Man undrar ju verkligen vad som gick fel ätstörningen, adhdn? Sluta skyll ifrån dig och börja bete dig som en normal syster. De ända jag kräver av dig är att du slutar ljuga, vill inte ens ha dig som syster du borde sitta inspärrad någonstans så psykopatisk som du är. Är det de här man kallar syskonkärlek? Nej skulle inte tro det va. Dagen då du lämnar detta hus kommer jag bli överlycklig. Jävligt misslyckad är du också skolkar helatiden för att kunna komma in i mitt rum och sno och vandalisera det. Hoppas du orkar leva med dig själv för det skulle inte jag kunna om jag var du. Tack o hej försök inte ens prata med mig för då kommer det bara sluta med att jag kastar in en stol i toaväggen. Eller förhoppningsvis på dig psykbarn. Nu är det krig, räkna med att ditt rum kommer bli förstört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0