Earings

Godmorgon!
Idag blir det släktfest här hemma, lillbrorsan fyllde år igår.
Som sagt jag har ju haft ett örhänge där uppe i örat men dum som man var så bytte man för tidigt, de blödde väldigt ofta. Och i somras så hände de en knas grej, själva pluppen åkte in verkligen in i örat så örhänget gick ju inte o få av. Sen fick jag hjälp av min snälla faster tillslut fick hon ut det men det var inte de ända som kom ut ur örat. Asså usch så om man känner på örat så har man ju brosk i det, tänk er att en liten del så är det ingenting utan bara skinn. Hur som helst jag väntar som en idiot på att det ska växa till sig jag vill ju ta hål där igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0