Stoppa psykopaterna!

Det här måste få ett slut, vad är det för fel i deras huvuden. Har fått höra historier hit o dit om idioter som tjuvar och dödar andras kaniner. Och ja det har även hänt mig kommer ni ihåg min älskade Snövit och hennes unge. Nej usch nu får jag tårar i ögonen. Två på våran väg har också kaniner eller menar HADE dom dog idag på grund av att någon sjuk jävel gett dom gift. Det är helt sjukt hur man kan göra så mot småbarn som precis har köpt kaniner också dom var så glada att ha fått dom och frågade oss om råd osv. De fick även en bur av oss och så händer detta. Era jävlar där ute akta er ser jag något så blir det du som sitter i buren med kroppsdelarna lösa.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sätt upp kameror i området , dom jävlarna måste sättas dit!

2011-10-12 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0