Diss för luciatåget

I måndags så vare ju Lucia men en sak har jag aldrig fattat mig på?
Varför dom alltid ska vara så dåliga varje år haha?
Kan ju också va för att jag är van vid ett mycket roligare, finare och bättre.
Ni som har gått i tallis vet nog haha luciatåget ägde ju så mycket mer än den här på Åsö.
Väldigt kort äre också, kändes som bara tio minuter och de stod bara och sjöng falskt.
När de kom in så lät de inte ens som dom kunde ''luciasången''.
Men i tallis så kommer jag ihåg när vi var sexor så sjöng
vi, det var solo, dans, vissa läste dikter, de var lite teater och så
var det några som spelade instrument.
Det var allt möjligt och det är de som är underhållande, vilket jag tycker i alla fall.

Nästa år kan ni väl va lite bättre, eller?

Kommentarer
Postat av: isabelle

hahaha , juste jag kommer ihåg 6an XP fyfaan va mkt roligare det va!!! XD <3333333

2010-12-14 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0