Igår

Hann inte skriva något igår för jag kom hem skitsent.
Så jag skriver om igår idag : Min storesyrra skulle kolla om vattenflaskorna
hade frysit till is (kaninernas) Och då såg hon Lilleskutts(min kanin) vattenflaska
ligga på marken sönder och buren var helt förstörd och det var en katt som hade varit
där och rivit sönder och hade försökt komma in i buren!
STACKARS LILLESKUTT HAN MÅSTE HA VARIT FÖRSKRÄCKT!
Om katten hade fått upp buren hade Lilleskutt varit död nu!
Men iaf sen då åkte vi till mina kussar och firade jul fast det var
på juldagen men vi kunde inte fira jul på julaftonen hos mina kusiner för
vi behövde vara hos min mormor och morfar hela dagen och hjälpa till innan alla kom.
(göra mat och sånt) det var jättemycket som behövde göras.
Min mormor brukade alltid fixa det men nu kan hon inte det längre.
Men när vi satt och åt hos mina kussar då skämtade vi helatiden t. ex: Vilka tanter ät populärast?
Svar: Det är kontanterna. Haha. Det kanske inte låter så kul men det var skitkul!:D
Vi sa så mycket skämt att jag höll på att dö! Vi spelade guitar hero world tour där.
Det är med trummor och mick också! Det var kul.
Vi har också guitar hero world tour hemma vi fick det i julklapp.
Vi spelade buzz och singstar också. Men sen då öppnade vi paket vi fick nästan
inget för vi hade öppnat typ alla paket hos mormor men jag fick vänner säsong 3 och 4.

B y e   b y e   b i t c h e s !

Kommentarer
Postat av: sara

HJÄLP!

jag vågar inte röra rolle,hjälp nåttttttttttt fel på mig,han gör så jag täncker på piff,den stackarn!!

helvete!!vågar inte röra han mår dåligt då:(

2008-12-26 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0