första dan i skolan sen påsklovet

hej hej<3 idag fyller lisa år grattis!<333
Vi sjöng för henne men dom andra tryckte ner mig för dom ville sjunga för mig oxå men hahah det gick inte ..jag fyller ju inte ens år....
Ja den hära dagen söög ju för att jag ville inte gå upp jag ville ju sova som ja bruka göra på påsklovet men nu måste jag börja vänja mig hahha...har varit i globen o köpt nya skor jag behövde verkligen det..hehe
Sitter o kollar på förhäxad nu haha jag kopiera den här av sara en rolig grej som man kan göra:)

Mitt avskedsbrev.

 
Kära  Alicia<33 . För det första vill jag säga att Jonte är den bästa vän jag haft, och att  Lisa är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Mogge och Vickan gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Siri får ett lyckligt liv tillsammans med Sara. Jag vill säga tack till Jonte för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Mig. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Corre tog sitt liv.

Snälla Mattis, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Sara och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Emil som kommer i 130 km/h på en trehjuling.

Jag vill också meddela mitt hat mot Mackan, eftersom hon varit otrogen mot min käraste Alicia . Jag vet att Lisa kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.

Mitt sista och största tack går till Sara för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli  falafeltjuv tillsammans med Isabella och Corre och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Catja..

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!

Kommentarer
Postat av: Siri

Haha vilken rolig grej! Jag hoppas att det var ok att jag tog den till min blogg ;)

2009-04-15 @ 07:39:51
URL: http://thesapphire.blogg.se/
Postat av: jojo

ja då det e ju en grej man gör så man kopierar själv så tog jag den av sara:)

2009-04-15 @ 15:54:31
URL: http://nannaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0