Jahappsi

Hej heeeeeeeeeeeeeeeeej<3
oj kanske lite överdrivet men haha jaja:P
Ja idag e det måndag faktiskt så tycker jag om måndagar i alla fall bättre än fredagar!
Ja idag har det bara vart en vanlig måndag har vart ute me sara,lisa o melli efter skolan.
Skulle igentligen ha vart på träning men ja hade ingen aning om att den började klockan fyra lixom.
Haha jag kollade när träningen började klockan fyra så det var ju försent.
Nu sitter jag här och chattar o har äntligen börjat använda bdb haha jag har varit medlem där men har aldrig laddat upp bilder.På bdb så heter jag: nannajojo JLSW
Nu så måste jag ut och byta bur på lilleskutt & snövit så vi ses imorgon.
Om det inte blir så att jag kanske skriver nått mer blogginlägg idag man vet ju aldrig?


P&K //Jojo


Kommentarer
Postat av: Siri

SV: HEHE därför att hon inte vill ha matsäck och jag inte vill ha idrott x)

2009-04-22 @ 08:17:27
URL: http://thesapphire.blogg.se/
Postat av: jojo

aha okej;)

2009-04-22 @ 09:04:49
URL: http://nannaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0