OMG srry!

Heeejheej ja det var länge sen..
srry jag har inte bloggat på jättelänge...det har varit så mycket(haha ja det e min förklaring) men okej ibland har jag inte pallat o ibland har jag inte hunnit..men nu så ska jag berätta lite om min dag;)
har varit i skolan som vanligt..skit tråkigt..
jag vet inte men jag e as trött..lite konstigt för jag går o lägger mig när jag alltid brukar ifs så e det väldigt sent men jag brukar aldrig vara trött o jag var inte trött i skolan men när jag kom hem så...
sitter o gör inget speciellt just nu ligger i soffan o kollar på förhäxad...Äntligen så har Piper fått sitt barn..haha vad gulligt det va:) ja det finns inte så mkt mer att skriva? juste vi har tema-vecka denna vecka det är konst-tema haha faktiskt så tyckte jag det ändå var ganska kul..iaf roligare än matte! i helgen så var jag hos sara o sovde hos henne..sen nästa dag så kom melina o vi hade våffel-party haha nee kanske inte direkt party men jaja..sen så sovde vi över hos melina...haha ganska mkt va? hahhahahaahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0