Bästa dan tkr jag hitills

Heejheej jo det blev ju inget bloggande igår men det gör väll inget..
igår hade vi ett prov och idag :/ OCH igår så tappade jag min nyckel SUCK! typiskt mig lixom!! A men iaf idag så gick jag till expeditionen men där lämnar man inte in borttappade saker satt hon sa att jag skulle gå till vaktmästaren då gjorde ja det o sen så sa jag till han att jag hade tappat mina nycklar igår men mer hann jag inte säga för jag blev så glad när jag såg dom o sa ja där är mina nycklar! as snabbt typ haha a men då fick jag mina nycklar o då bleev jag glad..O fler saker som har hänt idag e typ att Mathilda satt sig breve oss när vi jobbade de tkr jag e framsteg o sen så prata dom lite med oss :) o sen så var det Vanessa o Antonia dom började prata med oss också o dom frågade om vi tyckte klassen va bra o då svara jag för melli va ju tyst haha ... o då sa jag aa fast vi känner ju ingen ... o då sa dom aa ni verkar ju vara så utanför..o då blev jag glad för jag tyckte det va snällt sagt ..Jag tycker det är stora framsteg satt jag tkr det här har vart en riktigt bra dag! Plus nu så hittar vi mkt bättre än förut!:) och läraren åsa ville prata med melli o mig efter lektionen o då blev jag rädd haha .. men det var inget sånt utan hon frågade oss lite grejjer typ om vi tyckte det var okej i klassen o då blev ju svaret som vanligt aa fast vi känner ju lixom inga..o då sa hon mm vi ska försöka jobba på att få in er mer i klassen jag ska prata med Alf o så ska vi göra nåra lekar så ni kan lära känna dom mer.. Då blev jag oxå gladare fast bara det inte är en sån där cp sak när man ska skriva o fråga vad den har gjort i sommarn för jag vågar ju fan inte gå o fråga dom XD o nu så sitter jag o äter paj mums:)
 


Tjarå så länge<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0