E fortfarande på landet

Hej på dig:P
Nu sitter jag ba här vid min pappas jobb dator o har lite tråkigt o blir avis på att ni som är hemma kan träffa varandra medans jag sitter här för mig själv o har tråkigt :(
Vickan o jag brukar sticka ut på kvällen o springa o en dag då sprang vi as långt ungefär 8 km vi hade tänkt att spring till färjan men det va en mil dit hehe fast det var ju ba två km kvar dit men aja:P hahaha Och idag har vi haft styrketräning nicigt fast rätt bajsigt :) Och dom flesta dagarna så har vi stuckit ner o tränat på skott as kul:P så akta er här kommer mina stål fötter ne ba skojja me n ja skjuter mkt hårdare nu än vad jag gjorde förut känner mej faktiskt riktigt laddad av att börja på fotboll igen :P o efter vi haft styrketräning så hoppade jag in snabbt i duschen för sen så skulle det komma nåra hit på fika o tårta för att farmor fyller år idag gratulations<3 (haha stavas ?)Hare så bra <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0