hej på dej igen ( vete fan vad jag skulle ha för rubrik )

Nåra nya saker me mig , jag använder plattång nu jag ska försöka springa varenda dag (det e ju mkt enklare att springa på landet eftersom det är inte puckon där som brukar typ skrika(spring fortare o sånt men jag har kommit på en lösning jag kan ju springa med musik i öronen lr? vrf inte lixom ? Jag använder typ aldrig ögonskugga längre bara mascara o typ ibland rouge o foundation.
Kommer inte på mer tralalala lyssnar på musik nu asså allvarligt utan musik jag skulle inte klara mej haha jag lyssnar på musik ta me fan varenda dag . O nu när jag e hemma så kan jag blogga oftare klarade mig utan min dator i nåra veckor (rekord haha) fast kanske nån dag så fick jag låna pappas jobbdator men det var inte mkt alls kanske 4 gånger o var där i en månad tror jag lr jag kommer inte ihåg men ja va ju på landet jävligt länge ;)
Min kanin blev ju utställd för nån/nåra dar sen (förra helgen tror jag) uppfödaren ville låna henne och medans så gjorde hon henne gravid(lr vi får hoppas att hon blev det ) =) För hanen var också en vitblåögd hermelin dom e så gulliga o när vi skulle lämna henne hos uppfödaren så fick vi se hennes kaniner igen o de hade ungar oohhh god dom e så jäkla gullliga o såna ungar ska vi oxå ha jippi:P

// jojo<33


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur kan du orka springa varje dag?! Duktig flicka Löve ya ♥

2009-08-11 @ 01:16:10
URL: http://aloohaa.blogg.se/
Postat av: jojo

Orka e enkelt men minnet e då sämre, det kommer alltid nåt ivägen så ja typ aldrig hinner springa :/ <33

2009-08-11 @ 19:43:59
URL: http://nannaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0