Home baby<3

Hejheej again:P

Jag har sovit över hos sara som ni nog vet eftersom jag skrev det men ni verkar ju ändå inte läsa min blogg satt...
Idag var vi ute Lisa kom sen oxå det var kul att träffa henne äntligen :) <3  det händer inte så mycket här innan jag gick till sara igår kollade jag på den nya serien som heter sonnys chans den var rolig o bra tycker jag ska se den idag igen den går idag 21:25 o så kollade jag på My camp rock det var oxå kul asså gud vad dom va bra en tyckte jga va skitbra o hon sjunger låten here i am ...Skit bra röst hade hon..Ska se den oxå idag igen :) väntar mohahah o medans jag väntar så chillar jag framför datan o kollar på förhäxad :)
Här e nåra bilder från idag :
 

 

Det var allt från mig puss och kram <3

//Jojo=) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0