Skola imorrn suck ...

Tjo lilla fisk :P Hahha vet inte varför jag sa så men jag har bara lust att skriva nått o då blir det bara nått jo ja vet konstigt , men ibland så vill jag bara skriva o ibland så sktriver jag bara utan att ens förstå vad jkag skriver hhaa jaja men nu över till nåt kul :P Igår kom ja hem från seglingen ni vet ;) :p o de där med bilderna ja tror inte ja tänker ladda upp dom iaf inte på ett tag för jag hittar inte sladden (SUCK) haha jaja skit it det får väll bli tråkiga inlägg utan smak av bilder jajajaj :P Idag så åkte jag med sara o Isabelle till en taco bar i stan det va gott :P sen så va vi ute lite det var kul :P hahahahaha o nu sitter jag här o hmmmmmmmm jo vad gör jag SITTER VID DATAN :P O KOLLAR PÅ FÖRHÄXAD Ska nog gå och duscha snart :P:P Vill ju inte lukta junk på första skoldan haha (skojja ;P) Men jag tar en snabb dusch iaf :P<3
Så tjolalal lyssnar lite på musik oxå wohooo o juste alva har fått ungar shulululu:P

hahah asså seriöst vad e det jag håller på med vilken jävla cp text hahah men jajja så blir det när jag bara har lust att skriva lite , så va beredd på det kommer att komma många inlägg idag (tror jag om det inte blir så att jag måste göra nåt annat) men jag har sån jävla lust att skriva av mig så;P



Hej dåå vi ses snart om en minut en timme hmm vi får se hahaha ;P <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0