disgusting

Det är ju helt sjukt faktiskt!
Imorgon så får vi reda på vilka som kommer till final!!
Och Sara o hennes mamma, min mamma, syrra
and me ska som vanligt kolla på den i globen ;D
3:e året i rad :D
Jag hoppas på att det blir Erik och Tove ;)
Vem tycker du ?
Det är ju trots allt folket som röstar ;P
Så när det är idol så blir det väll att jag ligger i denna soffa
och snorar ner mig själv hahaha.
Jag kommer ju inte till skolan imorgon!
Men vet ni vad det värsta med att vara förkyld för mig är,
det är när man vaknar på morgonen är helt helt helt
täppt i näsan med snor, och det bara rinner och det har typ
torkat över natten men ja ni förstår nog inte
hahaha lr gör ni det ? XpXp

(stackars er som får läsa detta haha så äcklig jag är xp)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0