Disney style mohaha :P


Hello!

Nu är nog dom flesta i skolan medans jag ligger här och typ dör.
Jag hatar att va förkyld!!
Men men inte nog om det nu börjar ju helgen!!
Fast vad roligt det kommer bli för mig lixom och bara ligga och va sjuk -.-'
Tur att jag har min bärbara dator iaf annars så skulle jag inte överleva.
Ska nog klämma i mig en macka iaf till lunch.
Oh gud jag är ganska galen idag får vi ju reda på vilka som kommer till final ^^
Hihi så länge så ska ja nog pröva runt lite med designen i photoshop, har lust att byta ;)
Hihi och jag har ändrat till en disney style vid rubrikerna :)
Det passar ju mig perfekt hahaha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0