*********

Jag är fan inte dum i huvet jag har en hjärna, fucked up idioter!!
Ja jag är hemma från konserten jag tyckte den var bra tills jag såg att äckliga mikaela hade min klänning på sig!
Hon har försökt ljuga och lura mig att hon lånade den av en kompis ,men hell no jag är inte lättlurad.
Först så gick mamma in till mikaela och jag är inte dum, jag var inte med så då gav hon säkert den till mamma(allt tyder på det) så sen när jag såg att hon snott min väska också så visade hon att det inte va nån klänning i den. Såklart inte för mamma hade ju den då. -.-
Sen när vi kom hem så skyndade sig mamma öppna dörren och smällde igen den på mig ??!!!
Sprang upp och ''låtasades leta efter bubben¨¨ hon ropade på han men hell no jag vet vad du gjorde mamma. Du lämnade tillbaka min klänning i min garderob, jag sprang efter dig men hann inte se vad du gjorde.
Och whola när jag kollade så låg den där och mina andra kläder låg ute på golvet ?????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plus att dragkedjan var nerdragen(och jag lovar jag har bra minne med småsaker, jag hade haft dragkedjan uppe..
JAG HATAR ER SÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄVLA MKT!!!!!!

Jag kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG LITE PÅ ER MER.
Fast jag har aldrig litat på min äckliga storasyster(för hon tar mina saker 24/7 och ljuger)
Men däremot mamma AAAAAAAAAAAAAAAAAALDRIIG MER!!

det är bara att vänta på sanningen för den kommer alltid fram vad som än händer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0