idol finalen!<3

Hello!

Asså jag har verkligen haft helt fullt upp med annat så jag har inte hunnit bloggat.
Det började i fredags då åkte jag, Sara, Mickis, min mamma & saras mamma och kollade på idol-finalen!!!
3:e gången i rad ;)
Erik vann ju ^^ faktisklt så tycker jag nu att det va fett bra.
Jag hejade typ på calle först men jag va lite tveksam.
Erik gjorde vinnarlåten bäst tkr jag men asså vinnarlåten e fan den bästa hittals asså håller ni inte med ?

<33

Sen i Lördags har det varit hit och dit Karro var här sen åkte hon hem hon kom tillbaka och sovde över sen.
Vi hade fett kul för vi lurade nåra småungar här på vår gata för karro
och jag stod o smällde lite raketer Xp
Och självklart kommer ungarna på vägen och kollar då -.-'
dom är såna..
Men ialla fall så såg dom inte att det var vi så vi stod och sa shit det
är jävla gubbe i skogen som kastar upp rakter här :O hahah Xp
Dom trodde på det och sen fortsatt det och så hade vi typ snökrig mot dom :P
Det va ju ganska mkt snö då, men nu är det borta :(
Sen idag åkte vi först på hundmässa det var alla slags hundar som typ finns det va ganska coolt faktiskt men väldigt jobbigt för det va så jäkla mycket folk och dåp blev det varmt blablabla..
Sen har ju min morbror och morfar varit här och tapetserat vårt rum yees nu är det klart nu ska vi bara köpa de nya möblerna och seeen jaaaaaa då kan vi flytta in i rummet igen och ha de myys :)
Sen efter det åkte vi till våra kusiner(vickan, karro & niklas).
Vi typ fikade och de drack glögg :P
Det är ju lucia idag ;)

Men jag har jäätte många bilder och filmer från idol så jag kan visa det nån annan gång det blir lite jobbigt att ladda upp de nu för det är så jäkla många hehe...
Nu sover jag här nere i vardagsrummet så här har jag både tv och dator mohaha..
Fast i och för sig så skulle jag ju ha det om jag sov i mitt rum också fast inte tv just nu för det är ju helt tomt i rummet :P


Godnatt<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0