New room

Det var så mysigt att sova i nya sängen ^^
+ den är ju större :)
Det som vi har kvar att ta upp är min soffa och alexandras säng sen så är allt klart ;)
Fast det vi inte har köpt än är garderober men det ska vi kolla på så får vi se..
Men det är jättemysigt i rummet nu ^^
Ni måste ba komma o kolla!
Är hemma idag, mår illa.
Det har ju snöat as mkt!! ^^
Hoppas det håller till julen.
Jag saknar verkligen att vara liten, då man verkligen kunde säga allt.
Så fort man säger nåt konstigt typ så blir man mobbad lr vad ?
Det har inte hänt mig men det är ju så lr hur.
Man kunde va den man va utan att bli retad.
Jag tror faktiskt att fjortisarna har påverkat det väldigt mkt.
Ja nu kanske ni inte fattar nåt o tror vad har det me det och göra.
Men ja för mig så är fjortisar  att alla ska vara likadana, bitchiga sminka sig mkt osv..
Och det där med likadana så blir det ju så nuförtiden ...
För om man är töntig så tkr jag man ska va det och om man försöker va nåt annat än det man inte är så tkr jag det är töntigt så ffs va er själva!!


Jag vet att det inte är lätt men jag försöker.

 

PUSS<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0