vetintevadjagskahaförrubrik

Hello!!

Nu sitter jag me datan och håller på å laddar upp bilderna & filmerna från idol :)
Så kan jag visa er sen kanske, om jag orkar ladda upp dom sen på bloggen för det är sjukt mkt bilder.
Men igår då stod jag, mathilda & kip vid bea och förföljde folk mohaha Xp
Ne men asså vi fick gå efter dom och sen fråga om dom ville ha hjälp med att lämna tillbaka kundvagnen så det var vårat jobb det så tjänade vi ju dricks också och jag fick en lott av nån mohahaha :P
Men dagarna går så sjukt fort, imorgon är det julafton ^^ och då ska jag åka hem till morfar,
dagen efter ska vi va hos mina kusiner<3
Hmm ja det va mina julaftonar de(hehe ja tror nog man inte kan säga julaftonar men whatever).
Ja och efter bea så kom typ min mamma o pappa och hämtade upp mig men jag hade typ gått mer än halva vägen hem :P Så åkte vi till skärholmens shopping center. Vi åt där också ;)
Dom köpte lite julklappar och mamma köpte kläder till mig som jag kan ha på julafton och nyår ^^.
Idag ska jag väll bara slöa inför morgondagen.
Jag kommer lugnt inte kunna sova nåt idag, brukar ni kunna sova dagen innan julafton ?:P


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0