Igår & Idag

Tjena!<3 ni som läser min blogg.
Igår gick jag, sara & lisa till mattis.
Vi var inte där så länge för mattis skulle till tandläkaren.
Sen när mattis gick då gick vi hem till mig vi spelade Eye Toy!(ett playstation spel)
Det var fett kul! Lite senare så ringde vi mattis.
(hon hade kommit hem från tandläkaren då)
och frågade om hon ville hänga med ut o spela fotboll.
Vi var inte ute så länge för jag o lisa skulle äta, lisa åt hos mig,
men sara skulle packa till egypten.
Sen så frågade lisa om vi kunde sova över hos nån och det ville vi såklart.
Det blev lisa vi sovde över hos. Lite senare på kvällen så kom sara!<3
Hon sovde oxå över. Vi gjorde anden i glaset!
Ni som inte tror på det borde börja tro på det för det är SANT!
Vi hade iaf skitkul! Vi satt vid datan till ganska sent oxå hehe.
Sen på morgonen så gick vi upp och åt frukost det var gött!
Efter det så ville vi ta några before och after bilder på oss asså
ixom först en bild när man typ inte har nåt smink alls och sen en
bild med typ ass mycket smink elr nåt sånt.
Vi hann bara ta before bilderna.
Vi tog bilder två och två sara o jag på en bild och lisa o mattis på en bild.
Fast det blev inte så bra bilder (på sara o jag) haha sara gjorde bara miner typ
helatiden och jag såg assful ut(det såg typ ut som om jag var drogadXD)
Men vi hade iaf as kul! elr jag hade det iaf.
Typ sen behövde sara gå hem för sara ska ju åka till egypten imorrn.
Vi följde sara en bit på vägen.
Sen så åt vi lunch sen så satt vi typ bara vid datan och vi gjorde en blogg till mattis
fast datan blev typ cp så inget sparades som vi hade fixat till henne.
Sen så gick mattis och jag hem.
Och nu så sitter jag bara här vid datan o chattar lite har iaf skittråkigt.


Det där är sara när vi spelar Eye Toy

Lisa när vi spelar eye toy!

Puss o kram din bumbibjörn //Johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0