Ojoj

sorry jag har inte bloggat på jättelänge men det har hänt så mycket saker.
Bra saker och dåliga saker.
Och som ni kanske vet så har vi köpt en hund han heter wille.
Nu sitter jag o chattar med Sara, hon är hos lisa.
Och som ni kanske ser så har jag ändrat design jag pallade inte att ha
den jag hade innan för den var så jobbig man kunde typ inte se vad jag skrev.
Och snart så ska jag byta bur på kaninerna det är ass jobbigt det tar
ca. 4-5 timmar att byta på alla burar =( 
Det är så skönt med sportlov fast skönare med sommarlov
men iaf nån som kanske vill göra nåt på sportlovet? 

Hugs // Johanna

Kommentarer
Postat av: lisa

Heej Fin designe!!:D

Jag är också hemma på lovet vi kan göra något<3

2009-02-22 @ 13:34:49
URL: http://aloohaa.blogg.se/
Postat av: johanna

hejhej<333♥ tack =)

2009-02-22 @ 15:58:57
Postat av: johanna

MM det kan vi<333♥

2009-02-22 @ 18:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0