Torsdag ;)

Hejsan kära bloggläsare.
Jag är väldigt dålig på att skriva blogginlägg men jag försöker.
Jag har nyss kommit hem från min morfar jag fick gå upp as tidigt
för våran städerska kom och då var ju jag tvungen att åka till min morfar.
Fast jag sov typ bara ändå när jag var där.
Allt går så fort nu är det torsdag snart är lovet slut, jajuste min bästis är i Egypten nu.
Saknar dig redan. Hoppas du kommer ha det kul där ;)
Nu sitter jag o chattar med Mattis och sms:ar lite med Sara även fast
det är dyrt haha(hon är ju i egypten).
Asså ni vänner ni betyder allt! Om jag inte hade er ja då vet jag inte
om jag skulle kunna leva<33
L.S.J.M FOREVER AND EVER!
Jag GILLAR inte er ,Jag ÄLSKAR er

Jag älskar er så otroligt mkt!<33

// johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0