En paus kanske?

Hejhejj<333
Nu har jag kommit hem från Gotland, Vi kom hem hem när var det kanske 8? inte fan vet jag men iaf vi åkte därifrån halv 3 var det väll? O båten gick fyra tror jag?(asså det var på natten/morgonen) Men iaf vi skulle igentligen ha stannat där till måndagen och på söndagen kollat på en grejj där artister uppträder, dom som skulle det var , Måns,Markoolio,E.M.D, Alice, Johan palm..Kommer inte på om det var nåra mer men iaf anledningen vrf vi inte stanna kvar var för att vi inte pallade elr inte jag iaf usch jag kan ba säga att huset va så jjjäääääääävvllllllllllllaaaaaaa vidrigt o det var så trångt o äckligt fult!!! Jag orkar inte berätta/skriva och visa bilder om vad vi gjorde o så, för jag e trött så om det blir nått så får det väll bli efter sommaren, för vi åker till landet på söndag blir det nog. O där kanske inte internet funkar det gjorde inte det sist med pappas mobilabredband(stavas?) men Johan får hjälpa oss så det kanske kan funka så då kanske jag bloggar;) man får väll hoppas..men iaf

Det kanske blir en paus man vet ju inte så en bamse kram till er<333 o hoppas ni får en jävligt skön sommar (av det som finns kvar nu då o hoppas att det fan inte ska komma nåt mer regn elr hur?)

// JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0