Ja vi får hoppas att sladden till internet inte åker ut.

Hejhejj hehe rubriken kanske inte passar alls till de jag tänker skriva men om sladden åker ut så åker ju texten bort inte kul kan ja lova dej!
I förrgår då hände det en riktig hemsk sak.När jag skulle gå ut o ta bort skynkerna(dukar typ) som sitter för burarna o släppa ut kaninerna i hagarna. Men det är inte som det ska för skynket var bortdraget stolarna som stod lutade mot buren var slängda o jo gissa vad, DÖRREN TILL BUREN VAR ÖPPEN O LILLIS(mikaelas kanin) OCH HENNES UNGAR VAR BORTA! O det hemska är ju att det har varit nån där o öppnat o gjort allt det där hur fan ska man våga åka bort nu då? O jag kan knappt sova längre pågrund av det. O allvarligt så när jag kom ut där på morgonen så fick jag faan nästan hjärtattack! Så jävla hemskt! Hur kan man va så jävla vidrig?!
Iaf dom här senaste dagarna så har jag var med Karro(min kusin)<3 Vi har inte gjort nått spec.
Och idag så var Mikaela o jag i farsta, vi cyklade dit. Jag köpte smink och ett par solglasögon;)
O sen så har jag typ inte gjort så mycket mer hej då<33

Puss på dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0