äntligen börjar det kännas som sommar:)

Hejheej alla bloggläsare(eller rättare sagt inga:/ )

Idag har jag badat i en pool haha fast här hemma, men de funka ändå för ja behövde svalka mig det var så jävla varmt o gissa vem som badade med mig:)
joo wille..Haha han såg ju helt muppad ut när han var blöt..
Och luktade blöt hund:|
I stort sett så har jag mest lekt med Wille, varit ute o hållit på med kaninerna, inte så mycket data.
Dom hära senaste dagarna så har jag fått gjort egen mat vilket jag suger på först så gjorde jag potatisbullar, nästa dag blodpudding o bacon och idag potatisbullar igen då, men de blev i alla fall väldigt lyckade,haaha *stolt*.
Nyss så kollade jag på en film den heter: Vi hade i alla fall tur med vädret igen(det är tvåan).
Jag såg den här på bio med sara också(väldigt länge sen).
Det var tredje gången jag såg den nu,för jag har sett den också då mamma o pappa köpte filmen.
Och nu så har jag ingen aning om vad jag ska göra så då blir det alltid data då.
är inne på pea,bilddagboken,facebook aa typ de.


Hej då så länge PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0