idag orkar jag inte:/

hejhej!<3
tyvär så orkar jag inte skriva så mkt idag..Wille åkte o klippte sig ju..Åkte ända till Uppsala(stavas?).. Visar bild på han nån gång haha..Ja trodde han skulle se rolig ut o lite ful..men han blev faktiskt skitgullig mkt gulligare än förut.haha o han ser lite mindre ut oxå:P<3
Var hos morfar oxå o där hade vi ju såklart vattenballongskrig:P gahahah o jag har tagit spruta oxå jag var inte rädd alls(elr hah det är jag aldrig) men typ efter flera timmar så började det göra jätteont..så nu sitter jag här o har jävligt ont i armen/axeln ..... Oj då jag skrev ju nyss att jag inte orkade skriva så mkt men det blev ändp ganska mkt haha jaja...


Kommentarer
Postat av: jojo

råka skriva fel jag menade nyköpingXD

2009-06-15 @ 12:50:22
URL: http://nannaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0