ja veet

Ja hejhej
jag e typ sämst på att blogga. Glömmer alltid bort att blogga..
Har snart bilder på de urgulliga kaninungarna.
Haha förresten så har jag nog glömt bort att säga att hon fått ungar hehex)
men iaf de är jättesöta de har öppnat ögonen o de har fått päls.
Imorgon så får ja the sims 3 :D
O det är sista dagen i tallis..Ojoj...Senare sen kommer det ju va picknick oxå o det är den sista grejen med 6A
jag idag♥


Jag har många vänner, men du är så jävla speciell, du är lågan i elden som aldrig slocknar för mig, du är hjärtat som aldrig slutar slå, Du är vännen jag alltid har velat ha<3

Och du är, Sara Maria Echarti<333

Jag vet att jag ALLTID kommer vara där för DIG, för du är min älskl.<3 förutom den dagen, jag ligger i graven<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0