Längtar:)<3

Hejsen hejsan:P

nästa söndag så drar jag till Gotland wihoe!:)
Igår så kolla vi om de fanns tivoli o sånt på sidor där i gotland o ja det fanns de woho o det ska vi åka på där:D
Vi kommer typ sova i ett hus där min mormors syster bor i ..
O de har en poool:D:D Ska bli jättekul:D
Sen så drar jag ju till landet igen alltid lika kul där:P
Igår så höjde min pappa min sadel på cykeln o styret känns mycket skönare nu:) Fast ja vill ha en ny cykel ändå:P
hmm ja vet inte vad ja mer ska skriva heheX)?

Aja det får bli ett kort inlägg idag dårå fast de kommer väll ett/nåra till kanske

byebye//JOJO

Kommentarer
Postat av: mela

men lägg av du får inte besöka min blooggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg, luululululu ,

2009-06-23 @ 23:02:03
Postat av: LISA

hoppas du har det jätte skönt och får bra väder Saknar er <3<3<3

2009-06-24 @ 08:39:03
URL: http://aloohaa.blogg.se/
Postat av: jojo

tack!<3:) hoppas du har det bra i USA<33:) MISS YOU TO<33



o DU KÄFTEN MIKAELA DET VA DU SOM BÖRJA GÅ IN PÅ MIN BLOGG SKYLL DIG SJÄLV RÖVLUDD!!

2009-06-24 @ 11:18:27
URL: http://nannaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0