My day today!:P

hejjhej
Idag så var jag med sara vi stack ut köpte dricka....:P Vi stack till ett litet ställe drack chilla o prata börja klättra upp på en grejj hhaah jág var väldigt räddXD plus bajj-nödigXD vi tog lite bilder men ja orkar tyvär inte ladda upp bilderna nu kan kanske kan det sen elr imorn om jag hinner annars får de bli en annan dag:P Men iaf sen stack vi hem till mig vi tänkte ha vattenkrig så vi fyllde nåra vattenballonger o sen så ringde vi alla tjejer som va hemma men ingen kunde förutom melina så det blev bara vi..Efter vi ringt fortsatt vi fylla balllonger för vi måste ju ha meer:D lite senare kom melina o då var vi typ klara förutom att nåra ballonger sprack så vi fick göra nya...Sen fyllde vi två blomsprutor oxå o sen gick vi ut o hade vattenkrig:P sen så hämtade jag en hink mohahaha man kan säga att det blev typ jag o sara mot melina vrf vet jag inteXD joo juste för hon var torrast fast sen blev hon ju såklart blötastXD
Senare så ville vi gå ner o kolla om de va nåra från våran fd. klass där så vi kunde spruta vatten på dom för sen så hade jag hittat stora vatten-sorts-pistoler-grejjer som jag hade haft i thailand när det var vattenkrig där(ni vet deras nyårXD)
inga va där ..Så de blev inget o sen gick vi o plinga på o fråga om nån ville va me på vattenkrig men den ville inte va själv så den sa att vi skulle leta upp en till människa o tillslut så gjorde vi det..Fast vi började med att gå hem till mig o sen när vi var hemma så var ingen där det var låst o såklart korkade jag tänkte ju inte att ta me nycklar så vi var utelåsta en stund men tillslut så kom dom hem..O då åt vi sen bytte vi lite kläder ringde människan vi hade hittatXD O sedan stack ut med vatten-sorts-pistoler-grejjer som ja hade haft i thailand....O då klättrade vi upp på en grejj ja tror ni vet vad men ja tänker inte säga o där satt vi o vänta de kom aldrig vi satt o vänta o vänta ingen kom vi ringde o då så ville inte ena så då satt vi o snacka o sen ba helt plötsligt kom det upp två andra människor där..Jag blev ju helt jävla vettskrämd asså o sen så stack dom ner o vi fortsatt att prata i telefon..Vi satt väldigt länge o prata i telefon..Tillslut så stack vi hem o sen stack sara o melina hem snipp snapp slut så nu va verkligheten slut(inte sagan hahaha):P Jag kanske har glömt nåt? man aja om man tänker allt stort så kan man säga att allt vi gjorde va vattenkrig jaja prutt:P


P&K // johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0