Blablabla

Haha konstig rubrik va?

Jag visste inte som vanligt vad för rubrik
som passar så då brukar jag bara skriva något.
Fortfarande så cpar sig tangentbordet,
så ibland kan det hända att jag inte kan skriva alls.
Idag så e det ju måndag, hatar måndagar o spec. just denna
var skit ja ni vet ju hur det är bråk :( 
men idag var det kör det var väl ganska kul.
Hehe det e kul att sjunga fast ja gillar inte läraren då som ni kanske hört!
Det var musik oxå och det var däremot as boriing vi spelade okuleles elr
vad det heter o det var inte så kul för hehe jag suger på det.
Jajuste kom på en sak ja måste prata me Siri för vi ska ju ha lektion på onsdag
och äntligen har jag gjort klart min engelska barnbok yees haha den
är as dålig då men ändå. Haha jaa som vanligt då så sitter
man vid datan o chattar och bloggar lite.

tjadå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0