Fotboll <3

Jaa Tja igen haha jag hade lust att slänga in något kort litet inlägg.
Ja kom nyss hem från fotbollen. Det var kul haha ja snacka
mest med Lisa, Mattis o Catja det var iaf kul.
Förutom att vi hade lite fys ja det var jobbigt hehe jag
är inte stark alls hehe måste träna lite mer på fys.
O sen så körde vi nån liten match och det var kuuuul haha vi vann såklart!
Jag var med Lisa, Mattis, Catja, en annan Lisa och Kip.
Haha faan vad vi ägde fjortis laget haha vi vann med 4-1 yepp!
Men problemet e att jag har tappat min kärlek för fotbollen haha
kanske lät lite konstigt men ja gillar inte det så mkt längre fast jag
älskar fotboll asså jag gillar inte laget så mkt och tränarna för vi är så
jävla många! O sen så har ju Sara slutat faan dig de blir tråkigare då! snyft*
I slutet så hade vi nån stafett vi förlorade bajs asså!
Först så skulle man göra grodhopp fram och tillbaka o andra gången så
skulle vi göra skottkärran. O plus att jag är glad nu oxå.
Äntligen har det slutat om ni fattar vad jag pratar om.

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag fattar skönt....

mm träningen var extra kukl idag allafall när vi snacka<3 XD

2009-03-18 @ 19:58:23
URL: http://aloohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0