lördan den 14:e otur!

Tjabba! Ja som rubriken en jävla otuur idag asså för mig iaf!
Ja hade ingen verkligen ingen jävla otur igår. Men IDAG!
Ja som ni kanske hört då, Fucking jävla mobilen e sönder! Åhhhh!!
Den som var ny oxå fyfaaan! sorry om jag låter lite arg elr nåt men
ja e inte arg på dig/ni elr vad ni/du alla tror jag e as arg på min pappa som
föstörde den lixom men ja pallar inte skriva hur men ja kan iaf säga att ja har
as ont i handen! men skicka inte sms elr ring till min mobbe just nu för den
fungerar inte men nu ska dom åka till tre affär o se om den kan lagas hoppas
annars så blir jag ännu mer arg fuck asså!!!

t j a d å < 3


Kommentarer
Postat av: Johanna

men bajs ja pröva nyss att byta batteri på tangentbordet men det hjälpte inte! det är fortfarande cp som ni kanske ser haha det står tadåå<3 men det ska stå tjadåå<3 hahaXD

2009-03-14 @ 12:58:18
URL: http://nannaws.blogg.se/
Postat av: Alicia

Johanna skriver så mycket bättre blogg än vad jag gör:)

2009-03-16 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0