Onsdag.....

Idag har vi haft lite övning med stavning det blir ett förberett prov imorrn.
Det var nåra som hade gjort mys oxå.
Jag undrar om dom larvade sig med det dom hade bakat
för dom hade gjort nåt slagts chokladbollar men med nåra
egna jävla ingredienser äckligt ska ni veta dom hade as mkt smör
som inte ens var blandat och chilichoklad var oxå i och
istället för cocos elr pärlsocker så hade dom tagit sesartfrö elr
vad det heter fyfaan höll på att spy när ja smakade det.
Och efter det så hade ju Siri och jag lektion. Jag tycker det gick
bra förutom att det var stökit med dom andra ingen lyssnade fan på oss.
Asså vi gjorde vårat bästa. Jag blev iaf väldigt nöjd men vafaaan
Stefan säger att vi förklarade det bra vad vi skulle göra men att det
blev lite suddigt sen vi gick inte fram som ledare ja då blev jag jävligt besviken.
Vafaan ja tycker vi hade gjort det väldigt bra o det finns vissa som har gjort det dåligt
asså då menar jag dom har inte förklarat så bra.
Ja men dom fick jättebra kritik. Asså jag blir arg på han! (stefan asså våran idrottslärare)
men ja han hade väl inte en jävla bra dag! Och nu e jag
hemma sitter o chattar med Sara o Isabelle<3

b y e e  < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0