Tisdag......

Fortfarande sämst på att komma på rubriker.
Fortfarande cpar sig tangentbordet och nu har musen
börjat att cpa sig! Idag e de tisdag.
Ja det e ju skola som vanligt då. Vi hade slöjd idag.
Det var väl kul förutom att en tjej snacka skit om mig och sara med killarna!
Inte kul! På slöjden så gör jag en mobilstrumpa elr vad man kan kalla det.
Idag så började vi lite med historia, as boooring!
Sen på slutet av lektionen så hade vi bild i en timme och det var kul
Jag och Sara vi gjorde nån grej med mönster fast vi skulle ha gjort en
annan grej men vi hann inte. Det var kul på bilden iaf o sen sluta vi.
Faan vad mycket läxa ja har i matte ja måste räkna på as mkt.
HEHE JAG LIGGER EFTER GANSKA MKT! Men jag e sämst på multiplikationstabellen
det e drf det går så segt för mig på matten.
Kan nån ge ett tips på hur man kan lära sig alla jävla tabeller?
Ursäkta språket då men. Hehe. Ja o nu så sitter man och
chattar o gör ma.läxa hoppas ni har det bra.
För det har inte jag iaf! Jajuste Siri och jag har bestämt nu vad vi
ska göra på lektionen imorrn på gympan. Hoppas det går bra!<3

P u s s  o  k r a m  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0