ett låångt inlägg...

hejhej<3 det var länge sen:P
Men det har ju vart så jävla mycket....
Det har varit prao o då sov jag över hos sara, så jag slapp gå till henne jättetidigt på morgonen så vi sen skulle åka iväg till H&M.
O sen sista dagen då fick inte vi nån prao:( för vi skulle ha genrep på musikalen o det sög:(
För jag mådde dessutom skitmkt illa :( o mitt öga va inte bättre det heller..vet inte men det va nåt cp med mitt öga det var alldeles rött innut i o uppsvullet o så rann det helatiden(joobiggt)
Efter det så åkte jag till mitt landställe o Sara följde med:P
O vi åkte hem idag(söndag). Så inte så konstigt att jag inte har hunnit bloggat...

Praoen: På H&m så fick vi åka i hissen typ upp o ner o hämta såna där klädstångar till utförsäljninglokalen(det var där vi jobba) o sen så fick vi klippa bort lapparna o sen hänga upp dom i färgordning o det var inte det ända vi gjorde vi handlade ju såklart:P :D haha för det e ju jättebilligt ,barnkläder kostar: 5kr... vuxenkläder: 10kr. keppsar,hattar,skärp,väskor skor o acceciarer(elr vete fan hur det stavasXD) o sånt grejor kostade: 2 kr. så det blev mkt vi köpte hahaha ska nog ta o åka o köpa en ny garderob så jag får plats med alla kläder ahaha....ne skojja..:P på tisdan så bjöd hon oss på glass o lite godis :D

Musikalen: Ja den sög bara.. så fort jag hade satt på mig mina skitfula kläder så börja jag må skit illa ..
Fast jag mådde illa innan men nu var det jätte mkt o det kändes som om hela huvet skulle sprängas så jag satt mig bara ner o börja må illa mer o mer men sen så kom lotti o då gick jag ut för att få ringa men ingen svarade(jävla mamma:@)
så jag gick in i logen o bytte om till mina kläder o sen så fick jag ligga i en soffa där tills det var slut...
Det var jobbigt för alla kom bara o fråga hur det var asså kan man inte fatta såg det ut som jag mådde bra elr.?
Aja iaf o sen när det var slut så skulle vi äta där i farsta men vi sexor hade inga pengar för ingen hade sakt att vi skulle ha med så de fick låna av mathias..
Men ja gjorde inte det för jag klarade inte av att äta mådde för illa..sen skulle jag gå hem till sara o hämta mina påsar med alla kläder i o plus min påse med mina grejer i asså till för när ja sovde över.. O plus jag skulle cykla o jag mådde inte bra så det var kämpigt att cykla hem..o speciellt upp för alla jävla backjävlar..


Landet(yxlan): efter det så skulle jag till landet.. :D jag började må bättre men mitt öga va så jävla cp så man inte kunde tro det..Sara följde me till landet...vi spelade lite badminton där..vi spela kubb ja vi satt vid datan fast då tog vi typ bara bilder o spela nåra spel för internet funka inte där.. Isabella var ju oxå där så hon kom upp till oss ibland...Asså ni vill inte veta vad vi gjorde..Vi busade...Fyfaan asså...Det var brevlådorna vi gjorde saker med.. Vi bytte ut alla nummer o namen bytte vi på vissa..
O vi hittade lite saker vi kunde lägga i hahaa.. en annanas , en flaska, en till salu skylt, massor med skit grejer o så la vi i massa sand i en brevlåda blev helt full med grus en jättestor sten maskrosblad lite gräs o sånt..Sen  när vi var klara med det så gick vi förbi ett hus o där låg det en balja med vatten i .. haha jag vet inte vrf men vi tog den hällde ut vattnet o börja springa o slängde sen in den på nån annans tomt...Men det läskiga var att människan såg det där o dens hund började skälla..fyfaan jag o sara började springa som ffaaan men isabella hon stod kvar hahahhaa men sen så sprang hon in i skogen haha fan vad onödigt o sen mötte vi henne tillslut o då blev jag så rädd att vi gick ner till alla brevlådor o fixade dom hhee man måste va på säkra sidan o efter det så kändes det mkt bättre.. haha fast det var ändå skitkul:D
Det var vidrigt att åka till landet för wille pruttade faan helatiden..O det luktade verkligen inte gott...Vi åkte oxå fyrhjuling det var kul förutom att den har gått sönder igen så den ska lagas...

O nu så e jag hemma ... O Lillis har fått ungar:P fyra st. guulliga:D
men en sak : har ni sett en rosa kanin nån gång? det hade jag aldrig men nu har jag det..Ni vill inte veta vad som har hänt me min kanin den har blivit rosa:( fråga inte hur .. hahah ... Iaf jag tvättade henne nyss men det är fortfarande kvar i facet o på tassarna fyffaaan vad ful hon e....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0