ett litet inlägg om idag

Glömde säga att igår så fick va brev om enskedeskolan sara o jag kom in o melina förstås jippi!!:D men inte så konstigt att melina kom in för hon bor ju där...
Idag va det ju TSD den var väl lite rolig man fick dansa(det var typ nåra hiphopdansare) som lärde oss nåra steg..
det var tippspromenad på blåa spåret(det sög) det var ju konsert med kören o melli jag sara o isabelle sjöng ju våran låt(under the bridge av red hot chili peppers) det gick väll bra förutom att i slutet så glömde vi bort lite av texten..
Det var ju brännboll mot lärarna då oxå(fyfaan vad pinsamt) men det var ändå lite roligt fast vi fick typ inte köra nånting alls jag fick bara köra två gånger..asså vi började ute o skjuta o då fick jag bara göra en gång o sen så böt vi ju o sen böt vi tillbaks o då fick jag bara göra en gång då oxå så totalt så fick jag bara köra två gånger..men såklart vi förlorade asså första året lärarna vinner fuck vilken skandal!!!! sen så sluta vi..


bye<3 / jojo

Kommentarer
Postat av: viktoria :)

gud vad kul grattis <3 att du kom in asså

2009-05-21 @ 11:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0