tjenare:Z

hehe hejhej<3
Idag e det tisdag då är det ju slöjd o allt möjligt hahha
 en vanlig dag förutom att vi hade vikarie för Ann e sjuk vi kommer att ha han som vikarie imorron igen...
Har inte hänt så mkt...
På långrasten så gick vi tjejer till ängen o spela lite brännboll
 haha för vi behöver verkligen öva inför matchen(jag e verkligen sämst)
 o matchen e på TSD..TSD=tallkrogensskolasdag..
 Nu e den exakt om en vecka ja det är på tisdan OMG då ska vi sjunga dessutom:O (jag,sara,isabelle,melli)
Nu så sitter jag o chattar o kollar på haha ja ni förstår nog vad jag tänker säga:P
Oo nu så blir det ett litet ointressant inlägg igen..
Som vanligt hehe..



Kommentarer
Postat av: Lisa

du vra ju mycket bättre en mig i alla fall på brän boll jag träffade offtas inte bollen ju X<3<3D

2009-05-05 @ 22:37:12
URL: http://aloohaa.blogg.se/
Postat av: Siri

Haha du kollar på förhäxad antar jag ;)

Nää du var ju jättebra på brännboll! Det var jag som sög om du inte märkte det.

2009-05-06 @ 16:42:08
URL: http://thesapphire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0