ute hahha:P

Tjena, tjena:P

Har varit i skolan och efter skolan så gick ja hem till tove eller inte hem hon skulle bara hämta willi elr jag vet inte riktigt hur det stavasXD
Och sen så gick vi till mig o lämna mina grejor
 sen så stack vi ner till ängen o där vänta isabelle, lisa o sara o sen så körde vi brännboll .
Efter så gick vi lite till parken där..
Och  sen så stack vi hem..
Tove o Isabelle gick hem till mig vi va bara ute o hoppa stutsmatta haha, sen jag vet inte riktigt när men iaf då stack Isabelle för hon skulle äta på resturang(bella vista) för typ hennes pappa fyllde år
 men iaf efter det så ringde vi sara för vi ville att hon skulle komma men hon pallade inte men sen så övetalade tove sara att komma hit så haha hon kom sen o då stutsa vi lite elr inte sara för hon pallade inte(hehe)
men sen så stack vi ner till oppundaparken o körde lite brännboll hehe vi gjorde planen väldigt liten
 för vi var ju bara tre stycken
 haha men det gick att spela iaf o det var kul:P
 sen typ klockan åtta elr om man ska va exakt 1 minut över åtta så stack sara hemmåt...
Tove var kvar men när Sara stack så gick vi till stutsmattan igen o sen kvart över nio så gick vi o skulle hämta hennes koppel som hon hade glömt nån gång i en skog så vi gick o hämta det o sen så var typ klockan halv tio o då stack hon hem och nu så sitter jag här och är faan as trött för har varit ute så jävla länge asså jag har faan träningsverk eller jag har inte tränat men det var av att jag hjade hoppat stutsmatta så mkt hehe...
Ja och imorron så är det TSD ..
Asså allvarligt TSD blir bara sämre o sämre för varje år......Sara, jag, Isabelle och Melli ska sjunga själva en låt (under the bridge av red hot chili peppers)..
Och brännbolls-matchen mot lärarna är då oxå faan vad pinsamt hela jävla skolan kommer att titta på då o jag kan faan inte ens träffa bollen jag suuger!! men hoppas vi vinner för annars kommer det vara fiasko första året lärarna vinner lixom snacka om pinsamt...


love, jojo♥



Kommentarer
Postat av: Siri

Lycka till med brännbollen!! <33

Jag jag ju "tyvärr" inte vara med...

2009-05-12 @ 11:57:48
URL: http://thesapphire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0