discot

Så nu är jag precis klar med alla jäkla läxor!
Men en bildläxa har jag inte kunnat gjort för jag har pappret som
jag ska göra skissen på som är till imorron är i mitt skåp...
Så jag får väll göra den i skolan på lunchrasten jättesnabbt haha!
Ooh men en sak frustrerar mig, på onsdag är det disco och jag
har veeeerkligen inget snyggt att ha på mig och dessutom så
vill jag inte gå på det dära jäkla discot men man blir ju tvungen -.-'
Om jag ändå bara va sjuk denna vecka det skulle rädda mitt liv haha
skämta men nee whata hell ska jag göra ??
Jag har ju hittat massa snygga klänningar/tunika/linne som
jag vill ha men jag är pank och knappast att mina föräldrar skulle köpa det till mig.

Förresten, skulle en vit klänning passa till ett disco ?

Det är den bästa bilden jag har på den klänningen...
Den är vit och ett svart band runt som ni ser...skulle jag kunna ha den ??
lr är den för konstig ??
hööm, för disco-aktig de tycker jag den inte är..
haha jjaja......
ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0