friday the 13th

Hej o Hå

Faktiskt så tror jag inte på det dära med fredag den trettonde.
Jag har aldrig haft otur den dagen.
Istället så hade jag värsta skratt dagen...
Hahah asså vi sprang typ runt vid skåpen när vi vänta på att
matten ska börja hahahah och maryam ramlade in i ett
skåp och ramlade haha vi typ garva på oss då XD<3

Sen efter skolan skulle jag ha följt med Lina
(hos hennes pappa, som bor i hökarängen).
Men sen så hade typ hennes pappa glömt och var på sitt jobb och blablabla..
Men istället så tog jag sällskap med Maryam och åkte med
farsta strand till tallis och gick av där istället för hon går av i farsta ;)


Ha en bra fredag, och glöm inte att titta på idol hahhaha :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0